Jottei kenellekään, vähiten itselleni, jäisi epäselväksi, millaista taistelua tää mun painonpudotus on, niin voi katsoa tuota painoa ja painoindeksitaulukkoa vasemmassa alareunassa. Tänään paino siis 102,0kg ja indeksi yli 36. Olen TODELLA kyrpiintynyt. Kuinkahan moni kerää nestettä pari-kolme kiloa parin päivän mökkireissun aikana? (Tai seitsemän kiloa etelän lomalla?) No minä sen teen. Jee.

Syötiin ja juotiin kyllä. Ja mukavaa oli. Nyt mennään tolla alkuperäisellä pläänillä jonka ennen reissua tein. Teen tänään vihdoin kuulatreeniin liittyvän kuntotestin illemmalla. Syömiset tänään ollut mallillaan ja vettä oon juonut nyt urakalla. Kyllä minä vielä perkeleeni kesytän! Tuo kahvakuulahommeli alkoi siis jo maanantaina mutta tuo mökkireissu sotki sen verran, että vielä olen kahden vaiheilla hyppäänkö kunnolla mukaan vasta maanantaina, vai alanko nyt kirimään noita treenejä jo kiinni. Aloitetaan nyt siitä kuntotestistä ja ehkä maanantain treenistä.

Yritän edelleen pitää kaikesta huolimatta kiinni positiivisesta asenteesta. Murjottaminen ei auta mitään, pahentaa vaan tilannetta. Näillä mennään mitä on annettu..! Muuta ei voi.